Ενας χρόνος από το θάνατο του Γιάννη Χριστόπουλου συμπληρώθηκε την προηγούμενη εβδομάδα και το κενό του στα πολιτικά πράγματα της Καλαμάτας και ιδιαίτερα στα θέματα της εκπαίδευσης, είναι αναμφισβήτητο. Ιδιαίτερα τη φετινή σχολική περίοδο, που τα προβλήματα εντάθηκαν με την κατάργηση των σχολικών επιτροπών και την υποχρηματοδότηση των σχολικών μονάδων από το κράτος και τους δήμους, η δυναμική παρέμβασή του θα ήταν οπωσδήποτε χρήσιμη…
Του Θανάση Παντέ
Νέος κύκλος λοιπόν στην παρούσα αφήγηση που εξελίσσεται με γρήγορους ρυθμούς και τα νέα πρόσωπα εναλλάσσονται μαζί με τις ιστορίες τους συναντώντας παλαιότερα πρόσωπα που έχουν και αυτά τις δικές τους ιστορίες να αφηγηθούν.
Της Ικαριώτισσας
Μου λες, λίγο ακόμα καρτέρα, θάρθουν το αύριο μαζί με το φως, η ελπίδα στον κόσμο δεν πρέπει να χαθεί όσο και αν κοιλοπονάει.
Η φωτογραφία είναι από την περίοδο του 2000 περίπου, από επίσκεψη του προέδρου ακόμη τότε της Νέας Δημοκρατίας, Κώστα Καραμανλή, πριν γίνει πρωθυπουργός, στη Μεσσηνία. Την ανασύραμε από το αρχείο του Πέτρου Τσώνη με αφορμή την ομιλία που έκανε ο πρώην πρωθυπουργός για τα ελληνοτουρκικά, στην παρουσίαση του βιβλίου του πρώην υφυπουργού Εξωτερικών, Γιάννη Βαληνάκη, με τίτλο «Για μια νέα στρατηγική απέναντι στην Τουρκία»…
Του Θανάση Παντέ
Η περίπτωση του Βρασίδα Σιχτηρέα “φώναζε” από μακριά ιδιοτροπία και δεν κρυβόταν με οποιοσδήποτε λούστρο εξευγενισμού, που μάταια ο ίδιος προσπαθούσε να παρουσιάσει το προφίλ του.
Του Θανάση Παντέ
Πολλή διάθεση για κουβέντα είχε η παρέα στην ψαροταβέρνα της αιγινίτικης αγοράς, όπου μεταξύ άλλων συζητούσε και για τη μετονομασία του ΣΕΚΕ σε ΚΚΕ, τον Δεκέμβριο του 1924.
Δύο μήνες και πλέον πέρασαν από την επανεκλογή Τραμπ και η παρέα που τρωγοπίνει στο παραλιακό στέκι της συζητά την επιστροφή του και προβλέψεις κάνει για τη δεύτερη θητεία του.
Του Θανάση Παντέ
Τρεις ταινίες που γυρίστηκαν στην Αίγινα, “Διακοπές στην Αίγινα” το 1958, “Αγοροκόριτσο” το 1959 και “Ερωτικά παιχνίδια” το 1960, έχουν ως κοινούς πρωταγωνιστές τους Κωνσταντάρα, Βέγγο, Γκιωνάκη και Αλέκα Στρατηγού, η οποία και δεσπόζει στις ταινίες αυτές με την πληθωρική της παρουσία.
Του Θανάση Παντέ
Η Μάγδα Γουηβέριου και τώρα Κυπριώτη, σύζυγος του Νίκανδρου και αδελφή του Μακάριου και της Αφροδίτης Κυπριώτη, ήταν γνωστή για τον δύστροπο χαρακτήρα της.