Αυξάνει τον αριθμό των μαθητών στις τάξεις, μειώνει τον αριθμό των τμημάτων στα σχολεία, θα οδηγήσει σε νέες συγχωνεύσεις σχολείων, θα μειώσει τον αριθμό των εκπαιδευτικών. Αυτοί είναι μερικοί από τους λόγους για τους οποίους αντιδρούν δάσκαλοι, νηπιαγωγοί και καθηγητές στο “αντιεκπαιδευτικό πολυνομοσχέδιο”, όπως το χαρακτηρίζουν, το οποίο κατέθεσε σε διαβούλευση η υπουργός Παιδείας, Νίκη Κεραμέως, εν μέσω της πανδημίας και μάλιστα χωρίς να συζητήσει προηγουμένως με την εκπαιδευτική κοινότητα. Το μεσημέρι εκπρόσωποι του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Μεσσηνίας και της Α’ ΕΛΜΕ Μεσσηνίας πραγματοποίησαν κινητοποίηση στο Διοικητήριο και παρέδωσαν σχετικά ψηφίσματα στους εκπροσώπους των Διευθύνσεων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης…
ΤΡΙΤΗ ΜΕΣΗΜΕΡΙ
Σε συγκέντρωση διαμαρτυρίας ενάντια στο νέο εκπαιδευτικό νομοσχέδιο, ενάντια στην online αναμετάδοση των μαθημάτων και υπέρ της άμελης λήψης μέτρων ασφάλειας και υγιεινής στα σχολεία καθώς και της στήριξης του δημόσιου σχολείου, θα πραγματοποιηθεί το μεσημέρι της Τρίτης στις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, στο Διοικητήριο της Καλαμάτας…
ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ONLINE ΑΝΑΜΕΤΑΔΟΣΗ
Με πολλές απουσίες, από μαθητές που προφανώς στο οικογενειακό τους περιβάλλον βρίσκονται άτομα ευάλωτων ομάδων, ξεκίνησαν σήμερα τα μαθήματα και στην Α’ και Β’ Τάξη των Λυκείων της Μεσσηνίας. Σύμφωνα με τις πληροφορίες της Kalamata Journal, η προσέλευση των μαθητών της Β’ Λυκείου (ΓΕΛ και ΕΠΑΛ) ήταν περίπου στο 60%, της Α’ Λυκείου περίπου στο 76% και της Γ’ Λυκείου μόλις στο 20%. Την Τρίτη έχει προγραμματιστεί παράσταση διαμαρτυρίας από την Α’ ΕΛΜΕ Μεσσηνίας στα γραφεία της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μεσσηνίας, στο Διοικητήριο της Καλαμάτας, για το ζήτημα της online αναμετάδοσης των μαθημάτων και του νέου νομοσχεδίου για την εκπαίδευση…
“ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΡΙΑΛΙΤΙ”
Με απόφασή της η Α’ ΕΛΜΕ (Ένωση Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης) Μεσσηνίας καλεί τις σχολικές μονάδες και τους εκπαιδευτικούς να μην εφαρμόσουν την on line αναμετάδοση του μαθήματος. Η Α’ ΕΛΜΕ υπογραμμίζει ότι οι εκπαιδευτικοί δεν είναι υποχρεωμένοι να το κάνουν και ότι υπάρχει η κάλυψη να μην το κάνουν και από τους συνδικαλιστικούς τους φορείς και από τις Ενώσεις Γονέων. Τονίζει ότι η on line αναμετάδοση του μαθήματος είναι αντιπαιδαγωγικό και αντιδημοκρατικό μέτρο και ότι “το σχολείο δεν θα γίνει ριάλιτι”...
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Κυριολεκτικά την τελευταία στιγμή η κυβέρνηση έφερε για ψήφιση στις 8 Μαΐου τροπολογία που προβλέπει την ταυτόχρονη δια ζώσης διδασκαλία και τη ζωντανή αναμετάδοσή της από την τάξη. Η κυβέρνηση και το Υπουργείο Παιδείας, σαν τον κλέφτη, ενώ γνωρίζουν την καθολική αντίθεση των εκπαιδευτικών και των σωματείων σε μια τέτοια λογική, έφεραν για ψήφιση αυτή την απαράδεκτη ρύθμιση σε μια τροπολογία, εκπρόθεσμη μάλιστα, που αφορά σχέδιο νόμου του Υπουργείου Μετανάστευσης και Ασύλου!... Η εκπαιδευτική κοινότητα για πρώτη φορά αντιμετωπίζεται με τέτοια απαξίωση και καχυποψία από την Πολιτεία. Η κα Υπουργός, αν και νομικός, φαίνεται να αγνοεί ή ακόμα χειρότερα να περιφρονεί βασικά και θεμελιώδη δικαιώματα, ενώ θυσιάζει την προστασία των προσωπικών δεδομένων και της προσωπικότητας των παιδιών στο βωμό της παρακολούθησης και του ελέγχου της εκπαιδευτικής διαδικασίας.
ΣΥΛΛΟΓΟΙ, ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ, ΜΑΘΗΤΕΣ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΟΥΝ ΤΗΝ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΤΟΥΣ
Την αντίθεση της Ένωσης Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων του Δήμου Καλαμάτας, στην τροπολογία με την οποία θα γίνεται ζωντανή αναμετάδοση του μαθήματος, υπογράμμισαν σήμερα οι εκπρόσωποί της, στη συνέντευξη Τύπου που έδωσαν για την επαναλειτουργία των σχολείων. Ο Γραμματέας της Ένωσης, Κώστας Πετρόπουλος, τόνισε ότι επιβάλλεται στα σχολεία καθεστώς big brother και ότι οι μαθητές θα γίνονται viral σε αυτό το show που δημιουργεί η ηγεσία του υπουργείου Παιδείας…
ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ
Τη συμφωνία του με το άνοιγμα των σχολείων διατύπωσε, κατά τη συνέντευξη Τύπου που έδωσε σήμερα η Ένωση Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων του Δήμου Καλαμάτας, ο πρόεδρος του Συλλόγου του 1ου Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Καλαμάτας, Μάριος Δημάκης. Υπογράμμισε όμως ότι πρέπει να ικανοποιηθούν οι όροι που βάζει η Ένωση Γονέων. Χαρακτηριστικά σημείωσε ότι στο Ειδικό Σχολείο Καλαμάτας υπάρχει μόνο μία καθαρίστρια, που μάλιστα πηγαίνει στο σχολείο το μεσημέρι, όταν θα έπρεπε να υπάρχουν τουλάχιστον δύο όσο λειτουργεί η σχολική μονάδα…
ΕΝΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ ΔΗΜΟΥ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ
Την εμπιστοσύνη τους προς τους ειδικούς, που λένε ότι τα σχολεία μπορούν να ανοίξουν, αλλά και την αποφασιστικότητά τους να διεκδικήσουν την ικανοποίηση των πάγιων και δίκαιων αιτημάτων του γονεϊκού κινήματος, υπογράμμισαν σήμερα, σε συνέντευξη Τύπου, εκπρόσωποι της Ένωσης Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων του Δήμου Καλαμάτας. Τα αιτήματα είναι η πρόσληψη μόνιμου προσωπικού καθαριότητας των σχολείων, η μεταφορά των μαθητών χωρίς να υπάρχει συνωστισμός μέσα στα μέσα μεταφοράς, η μείωση αντί της αύξησης των μαθητών ανά τάξη, η απόρριψη της αναμετάδοσης των μαθημάτων, η οποία μετατρέπει τις σχολικές αίθουσες σε καθεστώς big brother…
ΛΑΪΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ
Οι ανακοινώσεις που έκανε το Υπουργείο Παιδείας, την προηγούμενη εβδομάδα, για τo άνοιγμα των σχολείων, εντείνουν τις ανησυχίες και τους προβληματισμούς τόσο στους μαθητές και τους γονείς όσο και στους εκπαιδευτικούς. Αυτό συμβαίνει γιατί τα χρόνια προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα σχολεία δεν φαίνεται να βρίσκονται στις προθέσεις της κυβέρνησης να επιλυθούν όπως για παράδειγμα: η έλλειψη καθαριότητας, οι ανεπαρκείς κτιριακές υποδομές, τα εκπαιδευτικά κενά, τα μέσα ατομικής προστασίας και τα υλικά καθαρισμού κλπ. Η κυβέρνηση προβάλλει για άλλη μια φορά τη ατομική ευθύνη αντί να αναλάβει τη δικιά της ευθύνη, που είναι η προστασία όλων των εργαζομένων, των εκπαιδευτικών, των μαθητών και των οικογενειών τους...
ΕΝΩΣΗ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΔΗΜΟΥ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ
Η κρίση του κορονοϊου επιβεβαίωσε ότι εκτός από το δημόσιο σύστημα υγείας νοσεί και η δημόσια εκπαίδευση, τονίζει η Ένωση Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων του Δήμου Καλαμάτας, η οποία παρουσιάζει τα αιτήματα της ενόψει του ανοίγματος των σχολείων. Υπογραμμίζει ότι η διεκδίκηση για τους γονείς και τους Συλλόγους τους πρέπει να είναι η ασφάλεια των μαθητών και εκπαιδευτικών, η υγιεινή και η ισοτιμία στην παροχή της μόρφωσης, χωρίς το κόστος γι’ αυτά τα δικαιώματα να μετακυλίεται στους γονείς, τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς…