ΚΙΝΗΜΑ ΔΙΑΣΩΣΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΥ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ

«Επειδή μετά από τις προσπάθειες για την ανάδειξη της μεγάλης αξίας  εγκαταλελειμμένης σιδηροδρομικής γραμμής της Πελοποννήσου και προτάσεις όπως της ελβετικής πρωτοβουλίας, έχει δημιουργηθεί σε πολλούς η εντύπωση ότι δήθεν επίκειται η επαναλειτουργία του τραίνου στην περιοχή, θέλουμε να παρατηρήσουμε ότι:

 

Η κυβέρνηση εμπαίζει τους πολίτες της Μεσσηνίας και της Ηλείας για το δρόμο Πύργος-Καλό Νερό-Τσακώνα μη έχοντας διασφαλίσει ακόμη καμία χρηματοδότηση για το έργο, υπογραμμίζει ο βουλευτής Ηλείας του ΠΑΣΟΚ, Μιχάλης Κατρίνης. Παρότι πρόκειται για έργο ζωτικής σημασίας και για ζήτημα ζωής και ασφάλειας των χιλιάδων οδηγών και επιβατών, η κυβέρνηση επιδίδεται σε μια μικροπολιτική διαχείριση, όπως η χθεσινή σύσκεψη στο υπουργείο Υποδομών μόνο με βουλευτές και άλλα στελέχη της Νέας Δημοκρατίας, υπογραμμίζει ο βουλευτής κ. Κατρίνης…

Πιστοποιήθηκε τελικά ως διαχειριστικά επαρκής, από τη Ρυθμιστική Αρχή Αποβλήτων, ο Φορέας Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων Πελοποννήσου. Η πιστοποιήθηκε είναι μια από τις προϋποθέσεις προκειμένου ο Φορέας Διαχείρισης να αναλάβει από την Περιφέρεια Πελοποννήσου το έργο της κεντρικής διαχείρισης των απορριμμάτων αλλά και να αποδεσμευτεί η ευρωπαϊκή χρηματοδότηση για το έργο αυτό…

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ «ΝΕΑ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ – ΠΕΤΡΟΣ ΤΑΤΟΥΛΗΣ»

«Επειδή κατάντησαν πλέον ανέκδοτο οι συνεχιζόμενες δηλώσεις του κ. Πτωχού, όπου βρεθεί και όπου σταθεί, για τα δήθεν μεγάλα επιτεύγματα του σε ό,τι αφορά τα αρδευτικά έργα στην Περιφέρεια Πελοποννήσου, οφείλουμε να του συστήσουμε να σταματήσει αυτές τις κωμικοτραγικές δηλώσεις και να περιορίσει τον κομπασμό του.

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΜΑΝΩΛΗ ΜΑΚΑΡΗ

«Καταγγέλλουμε την αντιδημοκρατική στάση της περιφερειακής αρχής του κ. Πτωχού, η οποία μεθοδευμένα αποφεύγει τη συζήτηση κρίσιμων ζητημάτων στο Περιφερειακό Συμβούλιο. Σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία, οι επερωτήσεις που κατατίθενται έως και 8 ημέρες πριν από τη συνεδρίαση οφείλουν να συζητούνται στην προγραμματισμένη συνεδρίαση. Ωστόσο, στην τελευταία συνεδρίαση (29/1/2025), από τις 14 γραπτές ερωτήσεις που είχαν κατατεθεί εγκαίρως και συμπεριλήφθηκαν στο επίσημο κείμενο της πρόσκλησης, συζητήθηκαν μόλις 4 (οι οποίες είχαν κατατεθεί τον Σεπτέμβριο και τον Οκτώβριο), με την περιφερειακή αρχή να αποφεύγει σκόπιμα να απαντήσει στις υπόλοιπες.

 

Μόνο για τα τμήματα από τον Πύργο μέχρι τον Αλφειό και από το Καλό Νερό μέχρι την Τσακώνα, εξετάζεται η κατασκευή αυτοκινητόδρομου. Και μάλιστα σχεδιάζεται να γίνει με απευθείας αναθέσεις, μέσω της επέκτασης των συμβάσεων παραχώρησης, στην “Ολυμπία Οδό” και στον “Μορέα”. Αυτά προκύπτουν από συνάντηση που είχαν με τον υπουργό Υποδομών, Χρήστο Σταϊκούρα, οι βουλευτές Ηλείας, Διονυσία-Θεοδώρα Αυγερινοπούλου και Μεσσηνίας Γιάννης Λαμπρόπουλος. Για το τμήμα από τον Αλφειό μέχρι το Καλό Νερό, ένα εξαιρετικά επικίνδυνο κομμάτι, καθώς η Εθνική Οδός διασχίζει πολλούς οικισμούς, δεν υπάρχει κάτι στον ορίζοντα…

Να μην επιβάλει αυξήσεις ο Φορέας Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων Πελοποννήσου στους Δήμους για τη διαχείριση των απορριμμάτων. Για την αντισταθμιστική αποζημίωση προς τους Δήμους στα όρια των οποίων λειτουργούν οι μονάδες διαχείρισης να πληρώνει η παραχωρησιούχος εταιρία  2 ευρώ ανά τόνο. Το τέλος ταφής να καταργηθεί. Αυτά είναι τα τρία αιτήματα που υπέβαλε σήμερα, στη συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου του Φορέα Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων, ο δήμαρχος Καλαμάτας και πρόεδρος της Περιφερειακής Ένωσης Δήμων Πελοποννήσου, Θανάσης Βασιλόπουλος. Όπως ανακοίνωσε ο ίδιος με ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η πρότασή του υπερψηφίστηκε από το Δ.Σ. του ΦΟΔΣΑ…

ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ - ΦΟΡΕΑΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΣΤΕΡΕΩΝ ΑΠΟΒΛΗΤΩΝ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ

Με μεγάλο ενδιαφέρον αναμένεται αύριο, Τετάρτη, η απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου του Φορέα Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων Πελοποννήσου, σχετικά με την τιμολογιακή πολιτική του 2025. Σύμφωνα με την εισήγηση της Εκτελεστικής Επιτροπής του Φορέα, οι Δήμοι της Πελοποννήσου καλούνται να πληρώσουν μέσα στη χρονιά περισσότερα από 22.500.000 ευρώ μόνο στον ΦΟΣΔΑ για τα σκουπίδια τους, ποσό τεράστιο, που σε συνδυασμό με το τέλος ταφής, το κόστος της αποκομιδής, της μεταφοράς και της λειτουργίας των υπηρεσιών καθαριότητας εκτοξεύεται σε ιλιγγιώδη νούμερα για κάθε Δήμο, γι’ αυτό και έχουν εκτοξευθεί και τα δημοτικά τέλη. Είναι χαρακτηριστική η αναφορά που έκανε ο δήμαρχος Καλαμάτας και πρόεδρος της Περιφερειακής Ένωσης Δήμων Πελοποννήσου, Θανάσης Βασιλόπουλος, στη συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδας, που πραγματοποιήθηκε στην Καλαμάτα τον Δεκέμβρη, ότι στο Δήμο Καλαμάτας κάθε τόνος σκουπιδιών κοστίζει περίπου 300 ευρώ!...

Ούτε την προμήθεια και τη διανομή στοιχειώδους στήριξης με βασικά είδη διατροφής, στα πιο φτωχά τμήματα του πληθυσμού της Περιφέρεια Πελοποννήσου (σε 21.337 άτομα) δεν είναι διατεθειμένη να αναλάβει η Περιφερειακή Αρχή.

 

ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΘΟΥΝ ΟΙ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΗΣ ΑΥΞΑΝΟΜΕΝΗΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ

Οι Παναγιώτης Παπαδόπουλος, από το Σωματείο Ταξί Καλαμάτας και Λεωνίδας Θεοδωρόπουλος, από το Σωματείο Ταξί Μεσσηνίας είναι από το Νομό τα μέλη του Περιφερειακού Συμβουλίου Ταξί Πελοποννήσου, πρόεδρος του οποίου είναι ο Σωτήρης Ροϊνός, από τη Σπάρτη. Κύριο θέμα για το Περιφερειακό Συμβούλιο Ταξί Πελοποννήσου είναι η αποκατάσταση της ισονομίας και να επιτραπούν και στην Περιφέρεια Πελοποννήσου τα πολυθέσια ταξί για να εξυπηρετούνται οι ανάγκες της αυξανόμενης τουριστικής κίνησης…

Σελίδα 1 από 190