Αναγνώστριά μας από την περιοχή της Μεσσήνης τέτοιες γιορτινές μέρες δεν θα ήθελε να επισημάνει διάφορα κακώς καμωμένα που πέφτουν στην αντίληψή της, όμως πρόκειται για προβλήματα σοβαρά και επείγοντα και είναι χρήσιμο και δικαιολογημένο να δημοσιοποιηθούν. Πρόκειται για το “μισοκατεδαφισμένο” διατηρητέο κτίριο Τσερπέ στο κέντρο της Μεσσήνης, το οποίο με την επέμβαση “άρσης επικινδυνότητας” έχει γίνει περισσότερο επικίνδυνο, όπως και για την περιοχή του Παμίου, που θα είχε ιδιαίτερη οικονομική, περιβαλλοντική σημασία εάν δεν επέτρεπαν οι αρμόδιοι να υποδέχεται ανεξέλεγκτα μπάζα και απορρίμματα…

Δεν έχει περάσει και πολύς καιρός από την εισβολή του νέου κορονοϊού στη ζωή μας, κάνοντάς την άνω κάτω και φέρνοντας πολλές και σημαντικές στερήσεις, ακόμη και κοντινών μας ανθρώπων. Ο Νίκος Γιαννουλάτος, με τις “Ιογενείς ιστορίες”, του κάνει μια αναδρομή όσων ζήσαμε και σε έναν βαθμό συνεχίζουμε να ζούμε. Η περίοδος της πανδημίας ήταν και είναι πυκνή γεγονότων και ο σκιτσογράφος με την έξυπνη ματιά του και με προσεγμένο χιούμορ αναβιώνει την ιστορία της πανδημίας και μας παρουσιάζει τον χαρακτήρα του νέου κορονοϊού. 

Ένα “σημαντικό νέο”, όπως τόνισε ο ίδιος, ανακοίνωσε ο δήμαρχος Καλαμάτας, Θανάσης Βασιλόπουλος, όταν πήρε πρώτη φορά το λόγο στη χθεσινή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου. Το πραγματικά σημαντικό νέο είναι ότι εγκρίθηκε χρηματοδότηση 350.000 ευρώ για την ψηφιοποίηση των έργων ζωγραφικής τέχνης της Δημοτικής Πινακοθήκης Καλαμάτας. Όμως την ώρα που έκανε ο δήμαρχος αυτή την ανακοίνωση, όπως και καθόλη τη διάρκεια της συνεδρίασης, ένας πίνακας ζωγραφικής, από αυτούς που εκτίθενται στην αίθουσα συνεδριάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου και οι οποίοι προέρχονται από τη συλλογή της Δημοτικής Πινακοθήκης, ήταν ακουμπισμένος στο πάτωμα και στον τοίχο, πίσω από τα καθίσματα και το έδρανο των αντιδημάρχων…!

Δεν έχει περάσει και πολύς καιρός από την εισβολή του νέου κορονοϊού στη ζωή μας, κάνοντάς την άνω κάτω και φέρνοντας πολλές και σημαντικές στερήσεις, ακόμη και κοντινών μας ανθρώπων. Ο Νίκος Γιαννουλάτος, με τις “Ιογενείς ιστορίες”, του κάνει μια αναδρομή όσων ζήσαμε και σε έναν βαθμό συνεχίζουμε να ζούμε. Η περίοδος της πανδημίας ήταν και είναι πυκνή γεγονότων και ο σκιτσογράφος με την έξυπνη ματιά του και με προσεγμένο χιούμορ αναβιώνει την ιστορία της πανδημίας και μας παρουσιάζει τον χαρακτήρα του νέου κορονοϊού. 

Δεν έχει περάσει και πολύς καιρός από την εισβολή του νέου κορονοϊού στη ζωή μας, κάνοντάς την άνω κάτω και φέρνοντας πολλές και σημαντικές στερήσεις, ακόμη και κοντινών μας ανθρώπων. Ο Νίκος Γιαννουλάτος, με τις “Ιογενείς ιστορίες”, του κάνει μια αναδρομή όσων ζήσαμε και σε έναν βαθμό συνεχίζουμε να ζούμε. Η περίοδος της πανδημίας ήταν και είναι πυκνή γεγονότων και ο σκιτσογράφος με την έξυπνη ματιά του και με προσεγμένο χιούμορ αναβιώνει την ιστορία της πανδημίας και μας παρουσιάζει τον χαρακτήρα του νέου κορονοϊού. 

Δεν έχει περάσει και πολύς καιρός από την εισβολή του νέου κορονοϊού στη ζωή μας, κάνοντάς την άνω κάτω και φέρνοντας πολλές και σημαντικές στερήσεις, ακόμη και κοντινών μας ανθρώπων. Ο Νίκος Γιαννουλάτος, με τις “Ιογενείς ιστορίες”, του κάνει μια αναδρομή όσων ζήσαμε και σε έναν βαθμό συνεχίζουμε να ζούμε. Η περίοδος της πανδημίας ήταν και είναι πυκνή γεγονότων και ο σκιτσογράφος με την έξυπνη ματιά του και με προσεγμένο χιούμορ αναβιώνει την ιστορία της πανδημίας και μας παρουσιάζει τον χαρακτήρα του νέου κορονοϊού.