Με τους εκπροσώπους της Ένωσης Ξενοδόχων Μεσσηνίας συναντήθηκε ο βουλευτής Μεσσηνίας και τομεάρχης Ανάπτυξης και Επενδύσεων του ΣΥΡΙΖΑ, Αλέξης Χαρίτσης, στην Καλαμάτα. Συζητήθηκε η πάρα πολύ δύσκολη κατάσταση στην οποία έχουν βρεθεί οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, οι οποίες όμως δεν στηρίζονται από την πολιτεία στο βαθμό που είναι αναγκαίο. Ο Αλέξης Χαρίτσης παρουσίασε τις προτάσεις του κόμματός του για τη στήριξη της τουριστικής οικονομίας…

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΡΑΛΗΣ 
Με παρέμβασή του ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Μεσσηνίας, Δημήτρης Καραλής, τονίζει ότι δεν είναι ρεαλιστική η προσδοκία της γρήγορης επιστροφής στην τουριστική κίνηση που υπήρχε στη χώρα πριν από την πανδημία. Επιπλέον όμως υπογραμμίζει ότι οι μικρομεσαίες τουριστικές επιχειρήσεις βρίσκονται με την “πλάτη στον τοίχο”, χρειάζονται στήριξη από το κράτος και για να κρατηθούν ζωντανές και για να μην περάσουν υπό τον έλεγχο ξένων εταιριών. Σε ό,τι αφορά τον τουρισμό στη Μεσσηνία, εκτιμά ότι οι προοπτικές είναι θετικές, αρκεί  να χαραχτεί μια νέα πολιτική από την Περιφέρεια Πελοποννήσου…

ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΥΠΟΔΟΧΗΣ-ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ ΤΕΧΝΗ 
Δύο Τμήματα θα λειτουργήσουν στην Καλαμάτα, σύμφωνα με την προκήρυξη για τα Τμήματα Μετεκπαίδευσης εργαζομένων και ανέργων στον τομέα του τουρισμού. Το ένα τμήμα θα αφορά την Υπηρεσία Υποδοχής και το δεύτερο τη Μαγειρική Τέχνη. Η προθεσμία υποβολής αιτήσεων εγγραφής ξεκινά την Πέμπτη 7 Γενάρη και θα ολοκληρωθεί την Παρασκευή 15 Γενάρη…

ΤΡΙΠΟΛΗ 
Όπως ανακοίνωσε η Περιφέρεια Πελοποννήσου, εκπρόσωποι της Costa Navarino επισκέφθηκαν σήμερα τον περιφερειάρχη, Παναγιώτη Νίκα, στο γραφείο του στην Τρίπολη. Συζητήθηκαν, όπως πάντα σημειώνει η Περιφέρεια, θέματα σχετικά με την τουριστική πολιτική της Περιφέρειας, το αεροδρόμιο Καλαμάτας και τη διοχέτευση αποβλήτων ελαιοτριβείων σε ρέματα στην ευρύτερη περιοχή των εγκαταστάσεων της Costa Navarino…

Της Αντωνίας Μπούζα 
     Οι συνεχείς επισημάνσεις  στελεχών της παράταξης της Νέας Πελοποννήσου σχετικά με την πορεία της Περιφερειακής Αρχής δεν αποσκοπούν σε στείρα κριτική αντιπολίτευση, αλλά λόγω πρότερης εμπειρίας, στην ενίσχυση μέσω της κριτικής, της αποτελεσματικότητας του Περιφερειακού έργου, στο οποίο προσβλέπει με αγωνία η κοινωνία...

Στο -77% ανέρχεται από την αρχή του χρόνου η μείωση των πτήσεων εξωτερικού στο αεροδρόμιο της Καλαμάτας, ενώ η μείωση των πτήσεων εσωτερικού έφτασε στο -53% και η γενική μεταβολή στη γενική αεροπορία στο -66%. Οι περισσότεροι ξένοι τουρίστες που ήρθαν στην Καλαμάτα από το αεροδρόμιο είναι από την Αγγλία και ακολουθούν οι Γερμανοί και οι Ολλανδοί...

Η 27η Σεπτεμβρίου έχει καθοριστεί διεθνώς ως Παγκόσμια ημέρα τουρισμού.  
Η ανάγκη των ανθρώπων να μετακινούνται για αναψυχή, εμπειρίες και γνώσεις, όπως και η έμφαση των οικονομιών παγκοσμίως στη στήριξη του τουρισμού, αναδεικνύει τη μεγάλη δυναμική και μεγάλη οικονομική επιρροή του...

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΡΑΛΗΣ 
Με πολλούς αποδέκτες είναι το μήνυμα της Ένωσης Ξενοδόχων Μεσσηνίας, το οποίο υπογράφει ο πρόεδρός της, Δημήτρης Καραλής, για την Παγκόσμια Ημέρα Τουρισμού. Τονίζεται σε αυτό ότι η Περιφέρεια οφείλει να εκπονήσει σχέδιο δράσης για τον τουρισμό στα νέα δεδομένα που δημιούργησε η πανδημία, ότι οι φορείς της Μεσσηνίας πρέπει να συνδιαμορφώσουν το πλαίσιο των προσφερόμενων υπηρεσιών στο εξής, κάτι όμως που δεν είναι απλή υπόθεση και απαιτεί ισχυρή βούληση, υπευθυνότητα και συλλογική προσπάθεια, αλλά και ότι η επέτειος των 200 χρόνων από την Επανάσταση μπορεί να αποτελέσει και μια ευκαιρία επικοινωνίας με το παγκόσμιο κοινό και προβολής της ιστορίας και του πολιτισμού της χώρας…

ΤΙ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΟΙ ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΥΠΟΒΛΗΘΗΚΑΝ 
Παρότι η “μονοκαλλιέργεια” του τουρισμού αποτελεί αναπτυξιακή επιλογή χωρίς διασφαλισμένη μακρόχρονη προοπτική και επιπλέον αποκλείει άλλες επιλογές στις οποίες μπορεί να βασιστεί η ανάπτυξη του τόπου, η συντριπτική πλειοψηφία των επενδυτικών φακέλων που υποβλήθηκαν για χρηματοδότηση στο Leader CLLD αφορούν την ίδρυση νέων τουριστικών μονάδων ή την επέκταση υφιστάμενων. Είναι χαρακτηριστικό ότι ο προϋπολογισμός της υποδράσης για τον τουρισμό, σε ό,τι αφορά τη δημόσια και όχι το σύνολο της δαπάνης, είχε προσδιοριστεί στο 1.675.000 ευρώ όμως οι φάκελοι που έχουν γίνει παραδεκτοί έχουν προϋπολογισμό δημόσιας δαπάνης 7.500.000!...

ΕΛΕΝΗ ΑΛΕΙΦΕΡΗ 
“Πάρα πολύ θετικά” αξιολόγησε η αντιδήμαρχος Ελένη Αλειφέρη, τα αποτελέσματα του πρώτου μήνα τουριστικής προβολής του Δήμου Καλαμάτας στα social media (Go Kalamata), η οποία επιχειρήθηκε πρώτη φορά. Με 1.500 ευρώ, σημείωσε η αντιδήμαρχος, τα τουριστικά μηνύματα του Δήμου Καλαμάτας είδαν περίπου 1.015.000 άτομα και περίπου οι μισοί είδαν περισσότερα από ένα video. Στόχος ήταν το κοινό στην Αττική, τη Θεσσαλονίκη και την Πάτρα, ηλικίας άνω των 28 ετών. Η κ. Αλειφέρη όμως τόνισε ότι διαπιστώνεται πως η Καλαμάτα έχει “θαυμαστές, πιστούς και απήχηση” στη γεωγραφική Περιφέρεια Πελοποννήσου. Ενώ δηλαδή στην περιοχή αυτή δεν προβλήθηκαν επί πληρωμή τα μηνύματα μέσω των social media, μπήκαν από μόνοι τους στις σελίδες του Δήμου κάτοικοι της Πελοποννήσου. “Αυτό είναι πολύ ενδεικτικό στοιχείο για τον τουρισμό της Καλαμάτας” ανέφερε η κ. Αλειφέρη...