Νέα συνάντηση είχε ο Σύλλογος Καταστημάτων Εστίασης και Αναψυχής Καλαμάτας με τον δήμαρχο, Θανάση Βασιλόπουλο, χθες, στο Δημαρχείο, όμως για το περιεχόμενο της συζήτησης ο Δήμος έκανε μια γενικόλογη ανακοίνωση…
ΑΝΤΩΝΗΣ ΒΑΤΟΥΣΙΟΣ – ANVETO MARKETERS
Συνεχίζει και θα συνεχιστεί, είναι βέβαιοι οι ειδικοί, η μεγάλη αύξηση στα ποσοστά των ηλεκτρονικών αγορών που κάνουν οι καταναλωτές. Τι είναι όμως εκείνο που κάνει ένα ηλεκτρονικό κατάστημα να ξεχωρίζει, να προσελκύει το ενδιαφέρον των καταναλωτών και να αυξάνει σταθερά τα ποσοστά των πωλήσεών του. Απαντήσεις που ενδιαφέρουν τους επαγγελματίες, αλλά και τους ίδιους τους καταναλωτές, μας δίνει στη συνέντευξη που ακολουθεί ο Αντώνης Βατούσιος, από την εταιρία Anveto Marketers.
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ | ΣΧΕΔΙΑΣΗ E-SHOP | ANVETO MARKETERS
Δεν είναι η πανδημία η οποία έχει φέρει τις online πωλήσεις στο προσκήνιο, απλώς ενίσχυσε μία καταναλωτική συμπεριφορά – και εν τέλει συνήθεια – η οποία ούτως ή άλλως γνωρίζει διψήφια ανάπτυξη σε παγκόσμιο επίπεδο. Με τις online πωλήσεις ενισχύεται η μπράντα μιας επιχείρησης, σε τοπικό και διεθνές επίπεδο, λειτουργώντας συμπληρωματικά στις φυσικές πωλήσεις. Αν, λοιπόν, το ηλεκτρονικό σας κατάστημα έχει ως χαρακτηριστικά την απλότητα σε design, πλοήγηση και αγορά, πληροί τις βασικές προϋποθέσεις που χρειάζονται ώστε να αυξήσετε την επισκεψιμότητα του e-shop σας. Ενώ, όσο περισσότερο χρόνο μένει ένας επισκέπτης στο φυσικό ή το ηλεκτρονικό σας κατάστημα τόσο πιθανότερο είναι να επιλέξει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που εσείς προσφέρετε. Αν, εν τέλει, η εμπειρία του χρήστη είναι θετική τότε η επιχείρηση σας θα αναπτυχθεί ακόμη και στις πιο αντίξοες συνθήκες – διότι αυτό επιθυμούν οι ίδιοι οι καταναλωτές!
Στόχος του προγράμματος είναι η ενίσχυση της ψηφιακής ωριμότητας των μικρομεσαίων επιχειρήσεων (ΜΜΕ), που δραστηριοποιούνται σε ένα ευρύ φάσμα κλάδων της οικονομίας. Μέσω του προγράμματος, οι συμμετέχουσες επιχειρήσεις μπορούν να ενισχυθούν προκειμένου να:
Με ανακοίνωσή του το Σωματείο Πρατηριούχων Υγρών Καυσίμων Μεσσηνίας «Ο Αριστομένης» ευχαριστεί τον βουλευτή Μεσσηνίας της Νέας Δημοκρατίας, Περικλή Μαντά, για τις ενέργειές του σχετικά με τη βελτίωση υπολογισμού του πλαφόν κερδοφορίας και συγκεκριμένα για τη σχετική επερώτηση που κατέθεσε στη Βουλή προς τον υπουργό ανάπτυξης και Επενδύσεων, Άδωνι Γεωργιάδη…
Πρόσωπο που στήριξε πολύπλευρα την οικονομία και την ευρύτερη περιοχή, χαρακτηρίζει τον Σαράντο Π. Μουργή, σε συλλυπητήριο μήνυμά του, ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Μεσσηνίας, Βαγγέλης Ξυγκώρος…
Η διοργάνωση γαστρονομικού event, που θα συμβάλει στην προβολή της περιοχής ως γαστρονομικού προορισμού, ήταν ένα από τα θέματα που έθεσε ο Σύλλογος Καταστημάτων Εστίασης και Αναψυχής Καλαμάτας στον πρόεδρο του Επιμελητηρίου Μεσσηνίας, Βαγγέλη Ξυγκώρο, σε συνάντηση εργασίας που είχαν. Όπως σημειώνει ο Σύλλογος, η συνάντηση έγινε σε πολύ καλό κλίμα…
Στο Διεθνές Συνέδριο της ΕΣΕΕ 'Future of Retail 2022' και στην ετήσια τακτική Γενική Συνέλευση της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας, που πραγματοποιήθηκαν στο ξενοδοχείο Intercontinental Athens κατά το διάστημα 27 - 29 Μαΐου 2022, συμμετείχε ο Εμπορικός Σύλλογος Κυπαρισσίας "Η Πρόοδος".
ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ | ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ E-SHOP | ANVETO MARKETERS
Δεν είναι η πανδημία η οποία έχει φέρει τις ηλεκτρονικές πωλήσεις στο προσκήνιο, απλώς ενίσχυσε μία καταναλωτική συμπεριφορά – και εν τέλει συνήθεια – η οποία ούτως ή άλλως γνωρίζει διψήφια ανάπτυξη σε παγκόσμιο επίπεδο. Συνήθως, οι εκκολαπτόμενοι επιχειρηματίες, σε κάθε εποχή, θεωρούν ότι πρέπει να μιμηθούν ένα πετυχημένο μοντέλο για να αναπτυχθούν. Συνεπώς, πολλές μικρές επιχειρήσεις αποτυγχάνουν να αναπτύξουν ένα ηλεκτρονικό κανάλι πωλήσεων διότι νομίζουν πως πρέπει να έχουν το μέγεθος της Amazon ή του eBay για να πετύχουν στο ηλεκτρονικό εμπόριο.
Η απάντηση είναι πως το ηλεκτρονικό κατάστημα έχει τα ίδια ακριβώς χαρακτηριστικά με ένα φυσικό κατάστημα. Η ποιότητα των προϊόντων, η ταχεία εξυπηρέτηση, η καταναλωτική εμπειρία είναι το ίδιο σημαντικά στο ηλεκτρονικό όσο και στο φυσικό κατάστημα. Με μία σημαντική διαφορά – οι ηλεκτρονικές πωλήσεις προσφέρουν τη δυνατότητα για ανάπτυξη με ρυθμό αύξησης που δεν μπορεί να επιτευχθεί σε ένα φυσικό κατάστημα. Επιπλέον, τα κόστη λειτουργίας ενός ηλεκτρονικού καταστήματος είναι μηδαμινά σε σύγκριση με τα αντίστοιχα ενός φυσικού. Επομένως, οι ηλεκτρονικές πωλήσεις συνδυάζουν τα χαρακτηριστικά που έχουν όλα τα πετυχημένα επιχειρηματικά μοντέλα:
Ακόμη με το ηλεκτρονικό εμπόριο ενισχύεται η μπράντα μιας επιχείρησης, σε τοπικό και διεθνές επίπεδο, λειτουργώντας συμπληρωματικά στις φυσικές πωλήσεις. Κατά συνέπεια, το λεγόμενο branding είναι ένας ακόμη παράγοντας για τη υιοθέτηση ενός ηλεκτρονικού καναλιού πώλησης.
Αν, λοιπόν, το ηλεκτρονικό σας κατάστημα έχει ως χαρακτηριστικά την απλότητα σε design, πλοήγηση και αγορά, πληροί τις βασικές προϋποθέσεις που χρειάζονται ώστε να αυξήσετε την επισκεψιμότητα του e-shop σας, καθώς και το χρόνο παραμονής των επισκεπτών μέσα σε αυτό. Όσο περισσότερο χρόνο μένει ένας επισκέπτης στο φυσικό ή το ηλεκτρονικό σας κατάστημα τόσο πιθανότερο είναι να επιλέξει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που εσείς προσφέρετε. Αν, εν τέλει, η εμπειρία του καταναλωτή είναι θετική τότε η επιχείρηση σας θα αναπτυχθεί ακόμη και στις πιο αντίξοες συνθήκες – διότι αυτό επιθυμούν οι ίδιοι οι καταναλωτές!
Είναι το Α και Ω της επιτυχίας στο ηλεκτρονικό εμπόριο σε κάθε επιχειρηματική δραστηριότητα.
TEL: 21 1015 9340 | ANVETO MARKETERS | www.anvetogroup.com
ΔΕΥΤΕΡΑ ΚΑΙ ΤΕΤΑΡΤΗ
Επιχειρηματικό σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί στην Κυπαρισσία σήμερα, Δευτέρα 30 Μαΐου και την Τετάρτη 1η Ιουνίου, από το Επιμελητήριο Μεσσηνίας, την αναπτυξιακή εταιρία του ΕΤΑΠ, την Ένωση Ξενοδόχων και Ιδιοκτητών Τουριστικών Καταλυμάτων Τριφυλίας και τον Εμπορικό Σύλλογο Κυπαρισσίας “Η Πρόοδος”. Το σεμινάριο και τις δύο ημέρες θα πραγματοποιηθεί από τις πέντε το απόγευμα μέχρι τις εννιά το βράδυ, “είναι δωρεάν για όλους και απευθύνεται τόσο σε επιχειρηματίες της ευρύτερης περιοχής, στο προσωπικό αυτών, αλλά και σε απλούς πολίτες που επιθυμούν να παραστούν”, σημειώνουν οι διοργανωτές.