ΚΟΡΩΝΗ

«Οφείλουν να μας απαντήσουν οι αρμόδιοι εάν στις εταιρείες διαχείρισης των κόκκινων δανείων υπάρχουν εμπλεκόμενα πολιτικά πρόσωπα της Χώρας μας, Ευρωπαίοι πολιτικοί και Τραπεζίτες. Τα κόκκινα δάνεια τα πήραν με 4,5% οι εταιρείες διαχείρισης και τώρα είναι απαιτητά στο 100%» είναι ένα από τα σχόλια του πρώην περιφερειάρχη, Πέτρου Τατούλη, κατά τον χαιρετισμό που έκανε στην έναρξη της συνεδρίασης του Διοικητικού Συμβουλίου της Ομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας Πελοποννήσου, Νοτιοδυτικής Ελλάδας, Ζακύνθου, Κεφαλληνίας και Ιθάκης, που πραγματοποιήθηκε στην Κορώνη του Δήμου Πύλου-Νέστορος…

Ο Αντώνης Βατούσιος ιδρυτής των Anveto Marketers μας εξηγεί πως οι πωλήσεις ταυτίζονται με τη δημιουργία ενός brand. Τι σημαίνει αναγνωρισιμότητα ενός brand και πως αυτό βοηθά στην ανάπτυξη μιας επιχείρησης.

Μετά από το Σύλλογο Καταστημάτων Εστίασης και Αναψυχης Καλαμάτας δραστηριοποιείται, με αναγνώριση από το Πρωτοδικείο, και ο Σύλλογος Εστίασης Μεσσηνίας. Ο νέος σύλλογος με ανακοίνωσή του επισημαίνει ότι εκδόθηκε η απόφαση αναγνώρισής του από το δικαστήριο και σημειώνει τα εξής:

Γιορτή έχει διοργανώσει για σήμερα ο Εμπορικός Σύλλογος Μεσσήνης “Ο Ερμής” σε συνεργασία με το Δήμο Μεσσήνης και το Επιμελητήριο Μεσσηνίας, στο πλαίσιο της οποίας τα καταστήματα θα προσφέρουν στους καταναλωτές τα είδη τους σε εξαιρετικές τιμές, ενώ έχουν ετοιμαστεί πολλές εκπλήξεις και δώρα…

Η έρευνα του Ινστιτούτου Εμπορίου και Υπηρεσιών της Εθνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας δείχνει ότι η φετινή περίοδος των εκπτώσεων ήταν χειρότερη από την περσινή, με λιγότερες πωλήσεις για τις περισσότερες από τις μισές επιχειρήσεις και με αύξηση του λειτουργικού κόστους. Η αύξηση του τουρισμού είναι σημαντική, σε συγκεκριμένες περιοχές στήριξε το εμπόριο, ωστόσο το Ινστιτούτο τονίζει ότι «ο τουρισμός δεν κατόρθωσε να αντισταθμίσει τις πιέσεις από τις ανατιμήσεις και την κρίση ενέργειας»…

ΣΑΒΒΑΤΟ 27 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ

Ο δήμαρχος Καλαμάτας, Θανάσης Βασιλόπουλος, ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου, Γιώργος Εγγλέζος, ο εκπρόσωπος του Επιμελητηρίου, Κώστας Μαρκόπουλος, ο πρόεδρος της οργανωτικής επιτροπής, αντιδήμαρχος Αναστάσης Σκοπετέας και ο πρόεδρος τη Φάρις, Παντελής Δρούγας, σε συνέντευξη Τύπου, σήμερα το μεσημέρι, έκαναν κάλεσμα στους Καλαματιανούς, τους Μεσσήνιους και τους επισκέπτες να βγουν στο κέντρο της πόλης το Σάββατο το βράδυ, στη Λευκή Νύχτα, να ψωνίσουν με μεγάλες εκπτώσεις και να διασκεδάσουν στις εκδηλώσεις που θα πραγματοποιηθούν, με πιο μεγάλη τη συναυλία του Δήμου Καλαμάτας με τον Νίκο Πορτοκάλογλου, στην κεντρική πλατεία, στις εννιά το βράδυ…

Νέα συνάντηση είχε ο Σύλλογος Καταστημάτων Εστίασης και Αναψυχής Καλαμάτας με τον δήμαρχο, Θανάση Βασιλόπουλο, χθες, στο Δημαρχείο, όμως για το περιεχόμενο της συζήτησης ο Δήμος έκανε μια γενικόλογη ανακοίνωση…

ΑΝΤΩΝΗΣ ΒΑΤΟΥΣΙΟΣ – ANVETO MARKETERS

Συνεχίζει και θα συνεχιστεί, είναι βέβαιοι οι ειδικοί, η μεγάλη αύξηση στα ποσοστά των ηλεκτρονικών αγορών που κάνουν οι καταναλωτές. Τι είναι όμως εκείνο που κάνει ένα ηλεκτρονικό κατάστημα να ξεχωρίζει, να προσελκύει το ενδιαφέρον των καταναλωτών και να αυξάνει σταθερά τα ποσοστά των πωλήσεών του. Απαντήσεις που ενδιαφέρουν τους επαγγελματίες, αλλά και τους ίδιους τους καταναλωτές, μας δίνει στη συνέντευξη που ακολουθεί  ο Αντώνης Βατούσιος, από την εταιρία Anveto Marketers.

ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ | ΣΧΕΔΙΑΣΗ E-SHOPANVETO MARKETERS

Δεν είναι η πανδημία η οποία έχει φέρει τις online πωλήσεις στο προσκήνιο, απλώς ενίσχυσε μία καταναλωτική συμπεριφορά – και εν τέλει συνήθεια – η οποία ούτως ή άλλως γνωρίζει διψήφια ανάπτυξη σε παγκόσμιο επίπεδο. Με τις online πωλήσεις ενισχύεται η μπράντα μιας επιχείρησης, σε τοπικό και διεθνές επίπεδο, λειτουργώντας συμπληρωματικά στις φυσικές πωλήσεις. Αν, λοιπόν, το ηλεκτρονικό σας κατάστημα έχει ως χαρακτηριστικά την απλότητα σε design, πλοήγηση και αγορά, πληροί τις βασικές προϋποθέσεις που χρειάζονται ώστε να αυξήσετε την επισκεψιμότητα του e-shop σας. Ενώ, όσο περισσότερο χρόνο μένει ένας επισκέπτης στο φυσικό ή το ηλεκτρονικό σας κατάστημα τόσο πιθανότερο είναι να επιλέξει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που εσείς προσφέρετε. Αν, εν τέλει, η εμπειρία του χρήστη είναι θετική τότε η επιχείρηση σας θα αναπτυχθεί ακόμη και στις πιο αντίξοες συνθήκες – διότι αυτό επιθυμούν οι ίδιοι οι καταναλωτές!  

Στόχος του προγράμματος είναι η ενίσχυση της ψηφιακής ωριμότητας των μικρομεσαίων επιχειρήσεων (ΜΜΕ), που δραστηριοποιούνται σε ένα ευρύ φάσμα κλάδων της οικονομίας. Μέσω του προγράμματος, οι συμμετέχουσες επιχειρήσεις μπορούν να ενισχυθούν προκειμένου να: