Ξεκίνησε από τις 24 Μαρτίου η προθεσμία υποβολής ηλεκτρονικής αίτησης εγγραφής στο 7ο Πειραματικό Γυμνάσιο Καλαμάτας, η οποία θα ολοκληρωθεί στις 7 Απριλίου, στη μία μετά το μεσημέρι…

Η Α’ ΕΛΜΕ ΖΗΤΑ ΝΑ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΤΕΙ ΑΜΕΣΑ Η ΕΥΡΥΘΜΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ

Ο «έξυπνος» μετρητής του ηλεκτρικού ρεύματος στο σχολικό συγκρότημα των ΕΠΑΛ της Παραλίας έχει αναστατώσει τη λειτουργία των σχολικών μονάδων, αφού επί δύο μήνες σημειώνονται συνεχείς διακοπές της ηλεκτροδότησης! Με παρέμβασή της η Α’ ΕΛΜΕ ζητά την άμεση αντιμετώπιση του προβλήματος, τονίζοντας ότι πέρα από παρεμπόδιση της ομαλής πραγματοποίησης των μαθημάτων υπάρχει κίνδυνος και για ζημιές σε σημαντικό εξοπλισμό του σχολικού συγκροτήματος…

ΨΗΦΙΣΜΑ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΟΝΕΩΝ-ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΤΟΥ 3ΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ

Χειροτερεύει και άλλο η ήδη τραγική κατάσταση στο κτιριακό συγκρότημα του 3ου Γυμνασίου και 5ου Γενικού Λυκείου Καλαμάτας. Είναι χαρακτηριστικό ότι τις προηγούμενες ημέρες ήταν αδύνατο να γίνει μάθημα στο Εργαστήριο Φυσικής του 3ου Γυμνασίου, γιατί διέρρεαν καπνοί από την καπνοδόχο του καυστήρα που βρίσκεται δίπλα! Με ψήφισμά του ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του 3ου Γυμνασίου ζητά να ληφθούν άμεσα μέτρα αποκατάστασης των σοβαρών προβλημάτων και υπογραμμίζει: «Απαιτούμε για τα παιδιά μας ασφαλές και σύγχρονο σχολείο! Αρκετά περιμέναμε, τίποτα δεν είδαμε! Ως εδώ!»…

Α’ ΕΛΜΕ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ (ΕΝΩΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ)  

"Το ΔΣ της Α’ΕΛΜΕ Μεσσηνίας χαιρετίζει την προσπάθεια όλων των μαθητριών και μαθητών που έλαβαν μέρος στους φετινούς σχολικούς αγώνες καθώς και τους συναδέλφους γυμναστές εκπαιδευτικούς που κατέβαλαν κάθε δυνατή προσπάθεια για να φέρουν σε πέρας τους αγώνες. Αξίζουν σε όλες και όλους συγχαρητήρια που εν μέσω αντίξοων συνθηκών αγωνίστηκαν και διακρίθηκαν στα αγωνίσματα που συμμετείχαν.

Χαρά πρέπει να αισθάνεται η Μεσσήνη και η δημόσια εκπαίδευση, για τη διάκριση του ΕΠΑΛ στο Πρωτάθλημα Ρομποτικής. Η ομάδα του σχολείου με την ονομασία «Infinity Coders» έφτασε στον τελικό του First Lego League στη Θεσσαλονίκη και κατέκτησε τη θέση αναπληρωματικής ομάδας για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ρομποτικής και την 1η θέση στην καλύτερη παρουσίαση. Την ομάδα του ΕΠΑΛ Μεσσήνης υποδέχτηκε χθες στο γραφείο του ο δήμαρχος Μεσσήνης, Γιώργος Αθανασόπουλος, παρουσία του αντιδημάρχου Παιδείας, Παναγιώτη Μπεσσή…

“ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΚΑ” ΚΑΙ “ΕΚΒΙΑΣΤΙΚΑ” ΜΕΤΡΑ 

Με τη συμμετοχή του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Μεσσηνίας πραγματοποιήθηκε το μεσημέρι η πανελλαδική συνέντευξη Τύπου, δια ζώσης και με τηλεδιάσκεψη, για την κλιμάκωση της επίθεσης του υπουργείου Παιδείας εναντίων εκπαιδευτικών, καθώς βρίσκονται σε εξέλιξη πειθαρχικές διώξεις εις βάρος τους επειδή ασκούν το νόμιμο δικαίωμα της απεργίας-αποχής εναντίον της αξιολόγησης. Στη Μεσσηνία έχουν κληθεί στο πειθαρχικό της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαιδευσης εννιά νεοδιόριστοι εκπαιδευτικοί μέχρι τώρα, ενώ σε όλη την Ελλάδα είναι περίπου 1.000 και οι αριθμοί συνεχώς αυξάνονται. Στην πανελλαδική συνέντευξη Τύπου υπογραμμίστηκε ότι πρόκειται για ένα τρομοκρατικό μέτρο από το υπουργείο Παιδείας, το οποίο αυθαίρετα δεν εκδίδει την διαπιστωτική πράξη διορισμού των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών, παρότι έχουν συμπληρώσει δύο χρόνια εργασίας, επειδή συμμετέχουν στη απεργία-αποχή…

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ERASMUS+ “MEDITERRANEAN DIET FOR OVERALL HEALTH” 

Επίσκεψη από το 2ο Εσπερινό ΕΠΑΛ Αχαρνών αναμένει την Τρίτη 11 Μαρτίου ο Αγροτικός Συνεταιρισμός Καλαμάτας στις εγκαταστάσεις του, στα Γιαννιτσάνικα. Ο πρόεδρος του Συνεταιρισμού, Μιχάλης Αντωνόπουλος, θα μιλήσει για τη βιώσιμη ελαιοκαλλιέργεια. Πρόκειται για επίσκεψη στο πλαίσιο του Erasmus+ και του έργου «Mediterranean Diet for Overall Health» (Pr.n.: 2023-2-EL01-KA210-VET-000183592), καθώς και της Δραστηριότητας “Environmental Dimensions of Food Production and Processing”...

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΤΟΥ 3ΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ

«Κύριε Δήμαρχε, τα παιδιά στο σχολείο μας βρέχονται την ώρα του μαθήματος, εισπνέουν μούχλα, εισπνέουν υλικά από την καύση της καπνοδόχου, κάθονται κάτω από ψευδοροφές και φωτιστικά έτοιμα ν’ αποκολληθούν από την υγρασία, περπατούν δίπλα σε σοβάδες έτοιμους να πέσουν και ενάμιση μήνα περιμένουμε την επισκευή τους!». Πρόκειται για απόσπασμα επιστολής στον δήμαρχο Καλαμάτας, Θανάση Βασιλόπουλο, την οποία απέστειλε ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του 3ου Γυμνασίου Καλαμάτας, ο οποίος επί χρόνια ενημερώνει για την κατάσταση αυτή, στις 14 Ιανουαρίου ενημέρωσε ξανά τον δήμαρχο σε συνάντηση στο γραφείο του στο Δημαρχείο, ωστόσο ακόμη δεν έχει γίνει τίποτα! «Αναρωτιόμαστε ποιες οι προτεραιότητες της Διοίκησης, εάν όχι η ασφάλεια των μαθητών/μαθητριών μέσα στα σχολεία;» παρατηρεί ο Σύλλογος, ο οποίος επίσης διερωτάται γιατί το σχολείο δεν προτείνεται από το Δήμο να ενταχθεί στο πρόγραμμα «Μαριέττα Γιαννάκου», στο οποίο έχει ενταχθεί το συστεγαζόμενο στο ίδιο κτίριο 5ο Γενικό Λύκειο…

Παραδοχή της πραγματικότητας από τον δήμαρχο Καλαμάτας, Θανάση Βασιλόπουλο, όσον αφορά την κατάσταση που επικρατεί στα σχολεία του Δήμου, καθώς από τις υπερφίαλες ανακοινώσεις για το “πρωτόγνωρο έργο” πέρασε στην αναγνώριση ότι “επί πολλά χρόνια δεν είχαν γίνει οι απαιτούμενες εργασίες συντήρησης”. Τα τελευταία 17 χρόνια διοικεί το Δήμο Καλαμάτας ουσιαστικά η ίδια παράταξη, με δήμαρχο τον ίδιο και προηγουμένως τον Παναγιώτη Νίκα. Ότι ο δήμαρχος αναγνώρισε πως επί πολλά χρόνια δεν είχαν γίνει οι συντήρησεις που έπρεπε στα σχολεία, καταγράφεται σε ανακοίνωση της Α’ ΕΛΜΕ Μεσσηνίας, οι εκπρόσωποι της οποίας είχαν συνάντηση μαζί του. Η Α’ ΕΛΜΕ, αν και επισημαίνει ότι η συνάντηση με τον δήμαρχο έγινε σε καλό κλίμα, τονίζει ότι από τη συζήτηση δεν προέκυψε κάποιο νέο για την ουσιαστική αλλαγή της κατάστασης στα σχολεία, ιδιαίτερα σε ό,τι αφορά τα οικονομικά, τις επισκευές και συντηρήσεις αλλά και την ανέγερση νέων σχολικών κτιρίων, κυρίως για το Ειδικό Γυμνάσιο και Λύκειο…

Αγαπητέ αρχισυντάκτη,

                                                αν δεν έχουμε γίνει φοβικοί στα χρώματα του ουράνιου τόξου, είμαστε τουλάχιστον σκεπτικοί μπροστά στον συσχετισμό που κάνουμε σχεδόν όλοι πλέον των χρωμάτων της ίριδας με την σημαία της κοινότητας GLBT και τις συνέπειες του συσχετισμού αυτού, λόγω του κλίματος που φαίνεται ότι επικρατεί. Έτσι, χωρίς να το καταλάβουμε το χρώμα χάνεται και από τελευταίο προπύργιο της ελεύθερης σκέψης, την Εκπαίδευση. Μπροστά στο φόβο της συγκεκριμένης  «ιδεολογικοποίησης» του χρώματος, της ασυναίσθητης ιδεολογικής φόρτισης, δηλαδή, το απορρίπτουμε ώστε η παιδαγωγική αισθητική μας ζημιώνεται ανεπανόρθωτα αν δεν καταστρέφεται.

 

Σελίδα 1 από 69