Ξεκινά σήμερα, Σάββατο, για 23η συνεχόμενη χρονιά, το ιστιοπλοϊκό τριήμερο που διοργανώνει ο Ναυταθλητικός Σύλλογος Καλαμάτας “Αίολος”,  στη μνήμη του Γεωργίου Καρέλια. Ο Γεώργιος Καρέλιας όχι μόνο στήριξε τον “Αίολο” από το ξεκίνημα της πορείας του αλλά μεταλαμπάδευσε την αγάπη του για το Σύλλογο και την ιστιοπλοΐα στα παιδιά του που συνεχίζουν να στηρίζουν το Σύλλογο, ανέφερε ο πρόεδρος του “Αιόλου”, Χάρης Βγενής…

Την απόγνωσή τους, την οικονομική καταστροφή των επιχειρήσεών τους, δήλωσαν επαγγελματίες της οδού Αναγνωσταρά και συγκεκριμένα του τμήματος που έχει κλείσει εδώ και μήνες για το έργο της ανάπλασης, στον επικεφαλής της μείζονος μειοψηφίας, Βασίλη Κοσμόπουλο, ο οποίος επισκέφθηκε την περιοχή, με τον σύμβουλό του, Βασίλη Κανάκη, προκειμένου να δουν επί τόπου την κατάσταση. Το ίδιο απογοητευμένοι δήλωσαν και κάτοικοι της περιοχής…

«Η κρίση είναι διεθνής αλλά οι συνέπειες για την χώρα μας είναι βαρύτερες από οπουδήποτε αλλού στην Ευρώπη» δήλωσε ο τομεάρχης Ανάπτυξης και Επενδύσεων του ΣΥΡΙΖΑ -ΠΣ και βουλευτής Μεσσηνίας, Αλέξης Χαρίτσης, στο «Πρώτο Πρόγραμμα» της ΕΡΤ, στην εκπομπή του Αλφόνσου Βιτάλη. «Έχουμε τον υψηλότερο πληθωρισμό σε όλη την Δυτ. Ευρώπη και ραγδαία αύξησή του από μήνα σε μήνα» συνέχισε ο ίδιος, υπογραμμίζοντας ότι  «οι αυξήσεις επικεντρώνονται στις πιο βασικές ανάγκες των πολιτών - καύσιμα, ενέργεια, τρόφιμα, στέγαση - με τα ασθενέστερα και μεσαία στρώματα να έχουν την μεγαλύτερη επιβάρυνση».

Άλλο ένα έργο, το οποίο δεν έχει σταματήσει αλλά δεν έχει ξεκινήσει καν ενώ έχει παρέλθει η προθεσμία μέσα στην οποία θα έπρεπε να έχει ολοκληρωθεί, γίνεται θέμα κριτικής από την αντιπολίτευση για τη διαχείριση των έργων από τη δημοτική αρχή Καλαμάτας. Μάλιστα ο εκπρόσωπος της μείζονος μειοψηφίας στην Οικονομική Επιτροπή, Βασίλης Κανάκης, χαρακτήρισε την μέχρι τώρα εξέλιξη για το συγκεκριμένο έργο ως “άκρως σουρεάλ”...

Μαζί με τον πρωθυπουργό, Κυριάκο Μητσοτάκη θα έρθει την Πέμπτη 16 Ιουνίου στην Καλαμάτα και ο αντιπρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, Μαργαρίτης Σχοινάς, πολλοί υφυπουργοί, πολλοί γενικοί γραμματείς υπουργείων, εκπρόσωποι άλλων διοικητικών δομών, για το διήμερο διεθνές συνέδριο με τίτλο “Τι νέο φέρνει το νέο ΕΣΠΑ 2021-2027". Το συνέδριο θα ξεκινήσει με ομιλία του πρωθυπουργού και θα ακολουθήσει ομιλία του περιφερειάρχη Πελοποννήσου, Παναγιώτη Νίκα και του υπουργού Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Άδωνι Γεωργιάδη, ενώ εισηγητής θα είναι και ο δήμαρχος Καλαμάτας, Θανάσης Βασιλόπουλος, όπως και ο πρώην δήμαρχος, πρόεδρος του Διαζώματος, Σταύρος Μπένος…

ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΟΣΜΟΠΟΥΛΟΣ 
Πολιτικός Μηχανικός - Δημοτικός Σύμβουλος 
Επικεφαλής της Δημ. Παράταξης «Καλαμάτα Μπροστά»

            Εδώ και αρκετά χρόνια υπάρχουν πολλές συζητήσεις στις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τις αλλαγές που πρέπει να γίνουν στον τομέα των μεταφορών. Το τελευταίο χρονικό διάστημα οι συζητήσεις αυτές έχουν ενταθεί, καθώς τόσο οι επιπτώσεις από την κλιματική αλλαγή, όσο και το κόστος των καυσίμων αποτελούν σημαντικότατο κίνητρο για την ενίσχυση των συστημάτων δημοσίων μεταφορών. Ήδη:

Περισσότερα από 200 άτομα, πρόεδροι των κοινοτήτων του Δήμου από όλους τους πολιτικούς χώρους, δημοτικοί σύμβουλοι της πλειοψηφίας, συνεργάτες και φίλοι προσήλθαν χθες το βράδυ στο τραπέζι του δημάρχου Καλαμάτας, Θανάση Βασιλόπουλου, σε ταβέρνα στο Πήδημα. Το μήνυμα του δημάρχου, στη σχετική ανάρτηση που έγινε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για το τραπέζι αυτό, μπορεί να πει κανείς ότι έχει και πολιτική σημασία…

Δεύτερο θανατηφόρο τροχαίο για δεύτερη συνεχή μέρα, με θύμα νέο άνδρα, σημειώθηκε το βράδυ της Τετάρτης, αυτή τη φορά στον κόμβο του αεροδρομίου Καλαμάτας. Την Τρίτη στην περιμετρική της Καλαμάτας έχασε τη ζωή του 26χρονος, που οδηγούσε μηχανή μεγάλου κυβισμού…

Επιμένει ο δήμαρχος Καλαμάτας, Θανάσης Βασιλόπουλος, ότι πέραν της μελέτης του Μορέα για τα αντιπλημμυρικά της πόλης δεν υπάρχει άλλη λύση. Δήλωσε ότι το ξήλωμα του καλυμμένου τμήματος του Νέδοντα -στο τμήμα από την 23ης Μαρτίου μέχρι την Κιλκίς, το οποίο θα ξανακαλυφθεί αλλά χωρίς υποστυλώματα στην κοίτη για να μην μειώνεται η παροχετευτικότητα- δημιουργεί προβληματισμό, ωστόσο τόνισε ότι “δεν μπορεί να γίνει διαφορετικά”. Μάλιστα ο δήμαρχος είπε ότι από τις προτάσεις που έχουν δει το φως της δημοσιότητας δεν διαπιστώνει να υπάρχουν διαφορές σε σχέση με τη μελέτη του έργου, πέρα από το αν θα γίνουν ένα ή δύο φράγματα…

Αποκαλύψεις του βουλευτή Μεσσηνίας της Νέας Δημοκρατίας, Μίλτου Χρυσομάλλη, ανοίγουν και πάλι το θέμα για το αν η επιλογή της αναβάθμισης του υφιστάμενου δρόμου Καλαμάτας-Ριζόμυλου-Πύλου-Μεθώνης ήταν πράγματι πιο συμφέρουσα από την κατασκευή του παραλιακού οδικού άξονα. Ο Μίλτος Χρυσομάλλης παρουσιάζει έγγραφο της Διεύθυνσης Οδικών Υποδομών του υπουργείου Υποδομών, σύμφωνα με το οποίο η παραλιακή χάραξη έχει περισσότερα πλεονεκτήματα σε σχέση με την αναβάθμιση του υπάρχοντα δρόμου. Δεν διστάζει να διερωτηθεί «γιατί τέτοιος εμπαιγμός προς τους Μεσσήνιους;» και να εκτιμήσει: «Έχω την αίσθηση ότι (σ.σ. η επιλογή που προκρίθηκε) οδηγεί το αναπτυξιακό αυτό έργο αν όχι στις καλένδες, τότε σίγουρα σε μια πορεία δυσεπίλυτων προβλημάτων και τρομερών καθυστερήσεων. Μη ξεχνάμε πως ήδη μετράμε 6 χρόνια καθυστέρησης στην υλοποίηση, οι δε μελέτες της αναβάθμισης στην καλύτερη των περιπτώσεων θα ξεκινήσουν το 2023, χωρίς να υπολογίζουμε τα προβλήματα που θα συναντήσουν»...