Του Γιώργου Κατσούλη*
Αυτήν την Κυριακή 6 Οκτωβρίου το ΠΑΣΟΚ - Κίνημα Αλλαγής επιλέγει την ηγεσία του που θα το οδηγήσει στην επόμενη μέρα.
Του Γιάννη Ανδρουλιδάκη
Όσα συμβαίνουν στον ΣΥ.ΡΙΖ.Α. μετά την παραίτηση του κ. Τσίπρα είναι πρωτοφανή όχι μόνο για τον χώρο της Αριστεράς, αλλά και για την πολιτική ιστορία της χώρας. Ποτέ άλλοτε δεν υπήρξαν τέτοιες δολοπλοκίες και προσωπικές στρατηγικές, τόσος αμοραλισμός και ξεπεσμός. Είναι πραγματικά κρίμα για ένα αριστερό κόμμα, το οποίο εμπιστεύτηκαν οι πολίτες και κυβέρνησε τη χώρα, να φτάνει σε αυτή την κατάντια, στην απαξίωση και στον ευτελισμό.
Από τον Ακίνδυνο Αναλυτάκο
Να αυξάνεις τα τέλη επειδή αυξήθηκαν οι δαπάνες σου έτσι γενικά και ξαφνικά, μάλλον δεν υποδηλώνει σοβαρή δημοσιονομική πολιτική, αλλά τέλος πάντων συνέβηκε. Υπάρχει όμως συγκροτημένη πολιτική σε όλα αυτά ή απλώς κινούμαστε στην ευκαιριακότητα και τον εφησυχασμό των «ευχαριστημένων»-ζαλισμένων από το «free-event-bombing» ψηφοφόρων; Κι αν τα απορρίμματα έχουν αυξημένες δαπάνες, γιατί τόσα χρόνια δεν έχει γίνει καμία σοβαρή προσπάθεια για ορθή απόρριψη από τους πολίτες; Σε μια πόλη που καυχήθηκε για την ανακύκλωσή της, οι μπλε κάδοι ανοιχτοί βρέξει – χιονίσει θυμίζουν όλο το χρόνο γκρι κάδους και το αντίστροφο. Αλλά κι αν η επιβολή αυξήσεων είναι αναγκαία, γιατί τα τέλη δεν γίνονται εργαλείο κοινωνικής και πολιτιστικής πολιτικής (εννοώντας τον πολιτισμό της καθημερινότητας, τις συνήθειες, όχι την τέχνη), παρά αγγίζουν την χυδαιότητα της άγριας αγοράς;
Του Μιχάλη Αντωνόπουλου
Γεωλόγου - γεωτεχνικού περιβάλλοντος
Δημότη, πρώην Δ. Συμβούλου
Ερωτήματα προς την διοίκηση της Δημοτικής Επιχείρησης
Αύξηση κερδών έφεραν οι καύσωνες και οι παρατεταμένες περίοδοι υψηλών θερμοκρασιών στους δύο μεγαλύτερους παρόχους πόσιμου νερού της χώρας, τις εταιρείες ύδρευσης ΕΥΔΑΠ και ΕΥΑΘ και φυσικά και στην ΔΕΥΑ Καλαμάτας. Που μεταξύ των άλλων η αύξηση της οικοδομικής δραστηριότητας στο δήμο μας, σημαίνει πολλές νέες συνδέσεις στον αστικό ιστό σε σχέση με τις μειώσεις εκτός σχεδίου, που είναι ιδιαίτερα δαπανηρές και καθυστερούν.
Του Αλέξανδρου Απ. Βλαχογιάννη
Στη δημοκρατία και τους θεσμούς της υπάρχουν απαράβατοι κανόνες που τηρούνται. Η κρίση και αξιολόγηση των εκλεγμένων οργάνων γίνεται στην ολοκλήρωση της θητείας τους εκτός αν στον ενδιάμεσο χρόνο υποπέσουν σε σοβαρά παραπτώματα και λάθη που βλάπτουν το συλλογικό θεσμό που υπηρετούν.
Του Κώστα Α. Μαρκάκη
Ένα ερώτημα που θα έπρεπε να απασχολεί την δημόσια συζήτηση είναι η στάση του Αλέξη Τσίπρα και της «Φρουράς του», μετά την παραίτησή του από πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ. Δεδομένου ότι:
ΚΑΘΕ ΚΥΡΙΑΚΗ ΕΝΑΣ ΚΟΣΜΟΣ ΕΝΑΣ ΛΑΟΣ
Σωτήρης Βλάχος
Βομβητές, κινητά και walkie talkie που κρατούσαν στα χέρια τους χιλιάδες άνθρωποι, τα οποία ήταν παγιδευμένα με εκρηκτικά από το κράτος τρομοκράτη, οδήγησαν σε χιλιάδες τραυματίες -πάνω από τρεις χιλιάδες- ανάμεσά τους και μικρά παιδιά.
ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ ΚΑΡΑΜΠΑΤΟΥ
Με την παρούσα ανοικτή επιστολή, επιθυμούμε για ακόμη μία φορά να εκφράσουμε τους σοβαρούς προβληματισμούς και τις ανησυχίες μας σχετικά με τη λειτουργία του Διεθνούς Κέντρου Εκπαίδευσης Πιλότων Πολεμικών Αεροπλάνων στην 120 ΠΕΑ Καλαμάτας. Παρά τις προηγούμενες εκκλήσεις μας μέσω ανοικτών επιστολών, οι οποίες δυστυχώς έμειναν "φωνή βοώντος εν τη ερήμω", αισθανόμαστε την ανάγκη να επανέλθουμε στο θέμα. Αφορμή για τη σημερινή μας παρέμβαση αποτέλεσε πρόσφατο δημοσίευμα της τοπικής εφημερίδας "ΘΑΡΡΟΣ", το οποίο αναφέρει έντονο ενδιαφέρον από τη Γερμανία για το Κέντρο.
Γράφει ο Δημήτρης Τερζής, Πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Κυπαρισσίας
“Η ώρα πλησιάζει. Η ώρα που οι πολίτες της Ηλείας και της Μεσσηνίας θα πρέπει να πάρουν στα χέρια τους την ευθύνη για το μέλλον τους. Ο αυτοκινητόδρομος Πύργος-Καλό Νερό-Τσακώνα είναι ένας δρόμος που δεν αφορά μόνο τη γεωγραφική σύνδεση δύο νομών. Είναι ένας δρόμος που μπορεί να ενώσει τις ανάγκες, τα όνειρα και τις προσδοκίες μιας ολόκληρης κοινωνίας για ανάπτυξη, ευημερία και, πάνω απ' όλα, ασφάλεια.
Επιμέλεια παρουσίασης Γιάννης Λάσκαρης
Ο πρωταγωνιστής εκείνων των δύσκολων στιγμών που ο Εγκέλαδος χτύπησε την Καλαμάτα ήταν σίγουρα ο δήμαρχος της, ο Σταύρος Μπένος και αυτό γιατί είχε τη πρώτη και μέγιστη ευθύνη ιδίως τις πρώτες ώρες στη διαχείριση, στην επικοινωνία και τη διασφάλιση της ψυχραιμίας. Στην πορεία αποδείχθηκε πως υπήρξε σύμπνοια μεταξύ φορέων πολιτών και κυρίως ένα αλληλέγγυο δημοτικό συμβούλιο. Ωστόσο πάντα μου προκαλούσε ενδιαφέρον για το ποιες ήταν οι πρώτες σκέψεις του Σταύρου Μπένου, τα πρώτα συναισθήματα μετά τα δευτερόλεπτα του ολέθρου.